myGalaxy B2B

Με την υπηρεσία myGalaxy B2B, οι πελάτες της SingularLogic εξασφαλίζουν στους πελάτες της επιχείρησής τους δυνατότητα ασφαλούς και γρήγορης καταχώρισης παραγγελιών  και πληροφόρησης για τις μεταξύ τους συναλλαγές, μέσω online επικοινωνίας με την εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης (π.χ. Galaxy ERP) της επιχείρησης .

Επιπλέον οι πελάτες των χρηστών της υπηρεσίας απολαμβάνουν ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες (π.χ. στις παραγγελίες τους, στα παραστατικά που έχουν εκδοθεί στο όνομά τους, αλλά και άλλα σχετικά με το λογαριασμό τους στοιχεία).

Με την υπηρεσία myGalaxy Β2Β επιτυγχάνεται η βελτιστοποίηση της λειτουργίας της παραγγελιοληψίας, γεγονός που συνηγορεί υπέρ της ταχύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της επιχείρησης.

Η χρήση της υπηρεσίας σας παρέχεται από τη SingularLogic χωρίς καμιά επιπλέον χρέωση (για το 2016), αρκεί να υπάρχει ενεργό συμβόλαιο νέων εκδόσεων για την εφαρμογή Εμπορικής διαχείρισης

 

Τι προσφέρει

  • Μείωση Χρόνου διαχείρισης παραγγελιοληψίας
  • Ελαχιστοποίηση λαθών σε σχέση με παραδοσιακούς τρόπους παραγγελιοληψίας
  • Καταγραφή και διαχείριση παραγγελιών
  • Δυνατότητα παραγγελιοληψίας πολλαπλών υποκαταστημάτων
  • Δυνατότητα παραγγελίας από πολλαπλούς χρήστες ανά επιχείρηση
  • Συγχρονισμός τιμολογιακών πολιτικών από εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης της SingularLogic
  • Επικοινωνία με άλλες on-lineΥπηρεσίες του myGalaxy
  • Επικοινωνία με άλλα συμβατά προγράμματα της SingularLogic
  • Δημιουργία Οικονομικών Αναφορών (Καρτέλα, Εκκρεμείς παραγγελίες, Δελτία Αποστολής, Παραστατικά πωλήσεων, Πωληθέντα είδη, Ανοικτές κινήσεις)
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση